Vaak gestelde vragen

Hebt u een vraag over Senior2go en de werking van de website? Kijk dan hieronder bij de vaak gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij of wordt uw vraag niet voldoende beantwoord, neem dan contact met ons op. Klik hier om naar het contactformulier te gaan en uw vraag te stellen. Senior2go zal zo spoedig mogelijk op uw vraag reageren.

Inschrijven
Is het inschrijven kosteloos?
Moet ik het inschrijfproces in één keer afronden?



Mijn plan, waar wil ik met mijn samenwerkingspartner aan werken
Ik heb zelf geen concreet plan om samen met een geestverwant aan te werken, kan ik me dan toch inschrijven en mijn ervaring en deskundigheid aanbieden?
Hoe gedetailleerd moet ik mijn plan formuleren?
Wat is de betekenis van de aandachtsgebieden waarvan ik er twee, bij voorkeur drie moet kiezen?



Samenwerkingsprofiel
Wat is de functie van het samenwerkingsprofiel?



Mijn profiel
Is mijn profiel anoniem?
Kan ik meerdere profielen aanmaken?
Hoe wijzig ik mijn profiel?
Wat is de functie van de voorbeeldprofielen?



Betaald lidmaatschap
Moet ik mijn betaald lidmaatschap aan het eind van de lidmaatschapsperiode opzeggen?



Mijn matches
Wat betekenen de sterren waarvan elk profiel dat matcht met mijn profiel is voorzien?
Wat kan ik doen als ik na verloop van tijd constateer dat mijn profiel met weinig andere profielen matcht?



Contactverzoek
Wat kan ik doen als ik geen reactie krijg op mijn verzoek de contactgegevens ter beschikking te stellen?
Na verloop van tijd constateer ik dat mij nog geen toestemming is gevraagd om mijn contactgegevens vrij te geven. Wat kan ik doen?
Kan ik van meerdere personen parallel contactgegevens opvragen?



Privacy
Zijn mijn gegevens bij Senior2go in goede handen?
Zijn mijn contactgegevens toegankelijk voor de andere deelnemers van Senior2go?